Nekur nav jāiet vai jābrauc, visu var atrisināt šajā interneta vietnē!

Aizpildi garantijas pieteikumu (skat. zemāk) un ar Tevi sazināsies SIA WILO Baltic pārstāvis, kurš sadarbībā ar tirdzniecības vietu, kur sūknis tika iegādāts, izskatīs pieteikumu un samainīs sūkni pret jaunu vai veiks sūkņa garantijas remontu.

Ar WILO 5 gadu garantijas noteikumiem var iepazīties zemāk.

Ir jāievada visi cipari ievērojot atstarpes. Pārbaudiet ievadītos datus vai tie tiešam sakrīt ar artikulu uz jūsu sūkņa!!!
Jūs varat pievienot arī fotogrāfiju, dokumentu vai saiti, kurā būtu redzams vai aprakstīts konkrētā sūkņa defekts:

Paldies! Jūsu garantijas pieteikums ir nosūtīts! Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies SIA WILO Baltic pārstāvis, lai vienotos par turpmāko rīcību.

Diemžēl neizdevās nosūtīt, lūgums mēģināt vēlreiz.

WILO 5 gadu garantijas noteikumi.

WILO 5 gadu garantijas klientu lojalitātes programmas mērķis - nodrošināt vienkāršu un ātru garantijas servisu mūsu produkcijas pircējiem un tirgotājiem.
Pagarinātā 5 gadu garantija tiek piemērota Wilo-Stratos Pico un Wilo-Yonos Pico sūkņu sērijām, kas iegādāti pie mūsu produkcijas vairumtirgotājiem un sadarbības partneriem un reģistrēti šajā interneta vietnē.
Reģistrāciju jāveic mēneša laikā no pirkuma brīža aizpildot reģistrācijas pietiekumu sadaļā – Reģistrē.
SIA WILO Baltic apņemas nodrošināt šiem sūkņiem pagarināto 5 gadu garantiju. Garantijas gadījumā klientam jāaizpilda garantijas pieteikumu, kas atrodams augstāk. Pēc garantijas pieteikuma saņemšanas  SIA WILO Baltic pārstāvis sazināsies ar Jums un veiks sūkņa apmaiņu vai remontu pēc iespējas ātrākā laikā, bet ne ilgāk kā trīs darbadienas.  Lai nodrošinātu mūsu produkcijas pircējiem ērtāku servisu, sūkni varēs saņemt tai pašā tirdzniecības vietā, kur sūknis tika iegādāts.
SIA WILO Baltic ir tiesības attiekt WILO 5 gadu garantiju, ja rodas aizdomas par nepatiesu ziņu sniegšanu vai sūkņa nepareizu ekspluatāciju un piemērot 2 gadu garantiju, kas paredzēta LR likumdošanā.

Ar 2 gadu garantijas noteikumiem var iepazīties – šeit.